Och en månad med min fantastiska Stefan! <3

jappjapp... idag har vi varit tillsammans i EN hel månad. Härligt! Utan att överdriva så tror jag att detta har varit den bästa månaden i mitt liv, för jag har ALDRIG träffat någon som ger mig så mycket kärlek som han gör.. och som är så mån om mig som han är. I jämförelse med honom verkar jag vara en kall människa, vilket jag inte hoppas att jag är! ; )
   Detta ska firas med middag i någon av våra fina lägenheter, och sen med en massa mys framför tvn.. För ärligt talat, något mer än så orkar jag knappt mitt i veckorna!

Idag har bokningsvyn här på salongen gapat tomt, och jag har passat på att färga mitt hår, heeelt själv.. Skulle nästan behövt lite hjälp av min Emms, som jag håller på att lära upp till min hjälpreda. haha. Efter de passade jag på att skylta om lite snabbt, då jag imorse kom på att röda äpple och pumpor hade blivit kanon! Mamma, min underbara mamma, kom på att jag kunde kombinera det med murgröna, ljus, mossa och löv. Sagt och gjort, äpple, pumpor, ljus och murgröna inhandlades idag... Men dock får mossa och löv vänta lite, jag är osäker på om jag ens vill ha de just nu. Mossan kan jag nästan tänka mej att vänta med till julskyltningen! : )

Min fantastiska mamma kommer hem från Gotland idag, Jippi! : )

Usch, jag måste verkligen ta tag i mitt tränande igen, förra veckan var jag duktig och tränade 3 gånger, minst 1 timme och en kvart per gång. Men denna veckan har jag inte orkat. Kroppen känns inte riktigt som den ska, men de kommer väl!

Idag är det bara 14 dagar kvar tills jag fyller 20 år! Jiiiiippi! : )

Tre inlägg idag, är du nöjd stumpan?! ; )

Puss M

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag är helnöjd! :) Åh, jag vill lära mig meeer, leka frisör är kul :P Hoppas kvällen blir bra och han S blir glad :) Puss

2008-10-07 @ 17:49:09
URL: http://emmawesterlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0