Enligt Emma....

så ska jag som bloggare, blogga minst 2 gånger i veckan... så i gengäld bloggar jag några gånger idag, så jag kommer ikapp... haha.

Så jag börjar i detta inlägget om förra veckan...

På tisdagen käkade jag, Stefan, mamma, pappa och Mattias middag i min lägenhet. Myspys! Stefan var duktig och gjorde äppelpaj, och jag lagade Chili con carne! Mums!

Onsdagen flöt på, jag jobbade sent... och inget nämnvärt hände sådär..  : )

I torsdags blev jag klar tidigt på salongen, åkte hem, värmde mat och käkade med Linda. Efterlängtad girlsnight, med en massa skitsnack och skratt så jag nästan hade träningsvärk i fredags när jag vaknade... Stefan kom lite senare, och han kunde lätt finna sig i vårt snack.. haha!

Fredagen kom... jag jobbade, och effektiv som jag är blev jag klar en stund innan jag beräknat. Kvällen skulle spenderas med Stefans storebror, som jag aldrig träffat förr. Lagom nervös kan jag säga att jag var! Trevlig som attan var storebror, och hans lilla flicka var sååå sockersöt. Hon och Valter brevid varandra hade varit en fantastisk bild! : )
   När jag och Stefan kom hem, så blev det en del prat och mys... och jag förstår verkligen hur lyckligt lottad jag är som har fått honom. En så fin människa trodde jag inte att det fanns, en som är så innerligt vacker och omtänksam.. Det är heeeelt fantastiskt!

Upp och hoppa på lördagen... Dagen bjöd på jobb, jobb och åter jobb.... Och efter jobb, kom Stefan hit och följde med mej på Nova. Dock var kanske inte mitt humör det bästa... men det ordnade upp sig lite senare! : )

På kvällen väntades de jägers... Jag, Stefan och Jakob slöt upp vid nio, och begav oss till Mikael och Hanna, där även Martin och en annan var. Två flaskor champagne senare var jag en väääldigt glad och förvirrad jänta, men Stefan tog väldigt bra hand om mej. Min idol för kvällen var Linda, och när hon kom lös hela min kväll upp! Taxiresa till jägers, och mycket dans där. Träffade en del härliga själar... Men mest shejkade jag och Lindis ass. Taxiresan hem kände jag mej en aning förvirrad, men ändå glad... Var kvällen verkligen redan över?! Jaaao.. Men den roligaste kvällen på aplänge.

Att vakna en söndagsmorgon, precis när jag själv ville vakna... med en Stefan brevid mig! Finns det något bättre? Dessutom när Stefan köpte en apstor tv i helgen till sovrummet, som är typ lika bred som hans säng. Haha. bättre kunde de inte bli! En hel dag med bara lugn och mys.. I love it! på kvällen kollade jag och linda Gossip girl, i min fina lägenhet, och snackade återigen en massa tjejsnack. till sist begav jag mig till stefan, där jag med hur mycket huvudvärk som helst, somnade sött och vaknade pigg som en lärka igårmorse.

Nästa inlägg.... hihi. orkade ni ens läsa hälften av detta?! ; )

Pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0