En måndag i Eslöv...

fast först började måndagen med att slänga kartonger som stått i min lägenhet sen jag flyttade in... Vidare till Malmö och frisörgross för att inhandla lite toning och annat välbehövligt. Och till slut begav jag mig till Eslöv för att möta upp Emma och Johanna...

De två jäntorna befann sig inne på Lindex, där jag fick rycka in och hjälpa Emma med att hitta rätt BH... Hon ville verkligen inte lyssna på mig gällande att hon skulle ha större storlek, då jag menade på att jag HAR MINDRE PATTAR, men större BH-storlek än vad hon hade... Men okej då, hon kunde väl tänka sig att prova större då.. Och tänka sig, jag hade rätt... haha! Så vackert det blev!
   Från Lindex begav vi oss ut för att leta efter något jag kunde skylta om salongen med, men mindre lycka blev de där... Dock hittade jag en riiiiktigt snygg outfit för lördagen, då Caroline ska fira sina 20 år! : ) Lite skitsnack på MAM (McDonalds på Valterspråket) och sen fick jag bege mej till höör för att klippa lite. När jag kom hem på kvällen stod min fantastiska Stefan vid spisen, i min lägenhet, och hade lagat mat till mig! Mmm, fantastiskt! : )

och så... vidare till inlägg nummer 3 för dagen... ; )

Pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0