Gästinlägg

Hallå
 
nu har jag tagit över Majsan blogg, vem är jag?

Jag är den som har Marie som idol, eller egentligen är det hennes föräldrar som är mina idoler, hur skapar man någon som är så underbar. Jag visste inte att de fanns någon som är så het, och som ändå är så smart och "jordnära" på en o samma gång..

hjälp jag är kär :) och jag älskar de:) lika mycket som jag älskar dig Marie.


måste berätta om överraskningen jag fick av marie igår, igår när hon kom hem vid halv tolv, väckte hon mig.


jävlig yrvaken ser jag en prinsessa stå o hålla en adventskalender.  med mitt namn över hela, och där ska hänga 24 små paket :)   


jag lovar där kommer bild på den sen.


Kommentarer
Postat av: Jennie (nagel ;-)

ojojoj vilket fint inlägg! :-) Ja du hemlige gästboksinlägg-skrivare ;-), henne ska man vara rädd om ;-)

2008-11-28 @ 18:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0