Torsdag och jag ska få fina naglar : )

This is me on a thursday : )

Nu ska jag snart åka till världens bästa nagelbyggare, Jennie olofsson på Hjärtat i Lund... Äntligen! Mina naglar ser ut som skrot just nu, halva nageln har växt ut.. men jag har hållt ut : ) Så idag blir de nog vanligt fransk med någon dekoration... Jennie får lösa tyglar : )

I tisdags fick jag urinvägsinfektion... suck. Snälla Stiffelistiff följde med mig till akuten så jag fick pencillin med en gång, va nämligen redan på väg upp till vänster njure... IGEN! Suck. Så gårdagen spenderades i min säng... och senare i soffan... För att återgå till sängen igen. haha. Stackars mej.
Idag var det däremot inte bättre, tror inte att jag tål den penecillinen, men men, får ge de några dagar.

Pusselipuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

MAJSAN!!!!!

fan vad fin du e i ditt hår!!!

förlåt så mycket för att jag va så kort på msn.. pratade med mamma... jag blir så glad av att läsa din blogg.. och stefan har ju gjort dig till en av dem lyckligaste ever... du e så värd det!!!

jag kan säga det att jag döö trivs i LONDON... det e min stad... =)

GRATTIS SÅ MYCKET I EFTERSKOTT... Jag hoppas att du hade en underbar dag... jag kommer hem den 18 dec så vi ses till jul... jag vill fet gärna se er lägenhet.. kul kul pussar på dig.. ha de underbart..=) sandra

2008-11-13 @ 21:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0