Med ny färg i håret...

... japp, utväxten började göra sig påmind, och jag vill va fin till de närmaste två helgerna, så just nu sitter jag med färg i håret och håller tummarna på att det blir bra då jag testar ett nytt färgrecept.. haha! : ) Måste ju prova mig fram. Det ska fortfarande vara rött/kopprigt... men kunde inte bestämma mig för en nyans som vanligt utan slängde i flera olika... haha! : )

Igår när jag kom hem satte jag mig i soffan, åt en magnum, och satte sen igång att laga mat och städa... och tvätta, som en riktig liten hemmafru... Men det finns inget bättre än att lägga sig i ett nystädat hem, och i en nybäddad säng?! Eller hur?! : ) Min Stefan kom hem vid halv elva, och då åt vi mat... vadå sent?! men men, så går de när han är bandytokig... : )

Idag vaknade jag av att Stiffelistiff ringde för att kolla läget, och samtidigt be mig komma till fönstret med hans matlåda.. haha. Satte mig i soffan, lagade mig en stor kopp varm choklad, och bara njöt av morgonen. Höll på lite med tvätten, klädde på mig och åkte hem till mamma och pappa för att äta lunch. Ibland bara älskar jag sådana morgnar... Hade de inte varit för att jag knappt hade några handdukar rena på salongen så hade jag förmodligen inte segat så mycke, då jag faktiskt tvättade handdukar under tiden.. haha! : )

De senaste dagarna känns de som att jag och Stefan har kommit varandra tusen gånger närmare.. Eller vad tycker du Snutt? Jag älskar det iallafall... Jag älskar dig framförallt. Du är en dröm som gått i uppfyllelse! <3

Min storebror, Mattias, jag älskar dig! Och vad jag än kan göra för dig för att du ska bli glad gör jag, men jag har inte råd att köpa dig en sprillans ny gitarr, bas eller vad som helst annat. Jag kan bara vara din förvirrade syster.. haha! : ) Du kommer klara detta, de vet jag! : )

Ikväll blir de teater, Jesus Christ Superstar i Malmö.. Kul! : )

Återkommer med resultatet på färgen senare... haha.
Pusselipuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0