Happy monday! : )

Jag har så fruktansvärt tråkigt just nu på jobb, inget att göra... och egentligen vill jag inget annat än att börja julpynta salongen, men det är lite väl tidigt va?! : )

Jag vet ju inte hur många som läser min blogg, eller vem som läser den... Men vill gärna veta. Så, till er som läser min blogg denna veckan, och detta inlägget, ger jag ett erbjudande! Ni får 50% rabatt på valfri produkt om ni bokar tid hos mig, OCH jag bjuder på den Nya Lanzainpackningsbehandlingen om ni bokar tid i samband med detta inlägget! Låter bra va? : ) Så ring, 0413-20249! : )


Det här är jag, en vanlig måndag. Med Jennies egendesignade örhängen som jag fått så mycke komplimanger för : )

Min underbara Stiffelistiff och jag ska till Göteborg helgen den 13-14 december. Som jag längtar! : ) Jag bara njuter över hur känslan med Stefan känns, hur underbart allt kan vara med rätt person. För Stefan, någon som är mer rätt för mig finns inte.. Nope nope, no way! Härligt att flyttlasset började gå i lördags, och att lite av dina saker nu finns i VÅR lägenhet.

Min helg har varit kanon, säger jag något annat så ljuger jag. Den började med att jag kom hem, liiide kinkig, sov 10 minuter sen va jag på topp igen.. Nästan iallafall ; ) Jag och Stefan begav oss till Huaröd för att byta Elementen, eller ja, Stefan skulle byta element och jag kollade Brothers and sisters på datorn, samtidigt som jag höll elden vid liv i både vedspisen och kakelugnen. : ) Stefan var färdig med sista elementet vid 00.30 och somnade ganska så mycket på en gång i soffan, medan jag låg klarvaken till halv fyra ungefär för att jag var bergsäker på att mormor spökade.. Haha. I lördags vaknade vi, stefan satte de sista elementet, och vi begav oss in till kristianstad med första stoppet i tollarp för att hämta upp Linda. Handlade lite smått och gott, och sen begav vi oss hemåt igen med stopp lite här och var, bland annat på kyrkogården för att tända ett ljus hos min älskade älskade mormor!
På kvällen började jag rensa ur min(a) garderober för att Stefan skulle få plats med sina saker också, och när jag ändå var i gång så fixade jag skafferiet och de andra skåpen i köket också : )
Även den kvällen blev sen, och det som känns kan vara bristvara efter denna helgen kan vara sömn : )
Så igår, var dagen D, jag skulle träffa Stefans föräldrar för första gången!! ojojoj, jag var dubbelt så nervös än vad jag utgett mig för att vara, men som tur var så gick de bra, och en middag på ekerödsrasten med hela Stefans familj var trots allt inte så farlig, snarare var den väldigt härlig. Och Jonas(Stefans storebror) lärde mig både de ena och andra om glass och andra mejerivaror.. Haha.
Hem och umgås med min familj, pappa gick sin farsdagspresent, och vi åt våfflor.. : ) Senare på kvällen bestämdes de i all hast att Stefan skulle bjuda mej på bio, och vi åkte och såg en skitdålig film. Jobbigt dålig till och med. Lång helg, med mycket gjort. Men myspys... I love weekends! : )

Pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0