Första träningen...

... på en månad, och de känns riktigt riktigt bra! : ) 1 timme och en kvart, varav 40 minuter på löpbandet... Mmm, wonderful! Hoppas nästan på lite träningsvärk.. haha! : )

Helgen har varit härlig... I fredags jobbade jag sent, åt middag med min älskade och kollade mest tv. Lördagen bjöd på malmö, lite shopping till Stiffelistiff och våra vanliga humörsvängingar.. haha. Så vi bestämde oss för att åka in igår istället för att se om vi kunde shoppa tillsammans utan bråk.. haha! Och det gick! : ) Stiffelistiff skämmer dock bort mig, jag fick 2 par dundervackra klänningar och ett par stövlar av honom... I love you! : ) I lördagskväll var vi hemma hos mamma och pappa och åt kalkonmiddag. Mums filibabba! : )

Herregud vad jag älskar dig Stefan, du är det bästa som hänt mig! Utan tvivel.

Nejnej, nu ska jag gå och sola... och duscha av mig all svett efter träningen.. haha!

Pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0