Blogghumöret...

.... är på topp! : )

Ingenting rör mig i ryggen längre, för jag har min Stefan Evergren, min Linda, min underbara familj och de andra vännerna. Mattias, min älskade storebror, har växt i mina ögon bara på några dagar. Jag har alltid vetat att du är kanonbra, det är inte så jag menar. Men du är så himla bra! Storebror Markus likaså. Allt värmer så kanonmycket.

Idag har jag och Stefan varit tillsammans i 2 månader : ) Myspys. Jag är så glad att du finns honeyboney. Du är bäst.

Igår kom den nya salongsinpackningen från Lanza till salongen. så idag provade jag dag för första gången på mej själv, heeeelt underbar. Det är en inpackning som man gör på salong, men som håller i sig i 3-6 veckor. Kan öka styrkan i håret, ge mer volym och ge mycket mer fukt till håret än vanlig inpackning. Så välkommen hit att prova. En behandling kostar dock 150 kr, men är ju självklart värt pengarna! Jag tänkte faktiskt på volyminpackningen för din del Martina, läst dock att du gick och fixade håret någon annanstans idag, spännande att få se vilken färg och vilken klippning du valde : )

Som ni ser har jag rensat ut bloggen väldigt mycket, men det behövs ju : ) Precis som man måste rensa ut garderoben ibland... haha : )

Nope, nu ska jag jobba klart...
Pusselipuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0