Älskpäsk och jag...

... ska boka hotellrummet till Göteborgsvistelsen i December ikväll... På scandic mölndal : ) Myspys, och hotellfrukost, I love it! Hade önskat att jag kunde ätit de varje helg : ) Eller iallafall en gång i månaden.. haha.. Ska vi äta hotellfrukost denna helgen med honeyboney? ; )

Public Area
Reception" Room, Twin"" Relax, Jacuzzi"
(Bilderna på hotellet, från scandic.se)

Ikväll ska jag och älskpälsk äta hemlagad pizza.. Mmmm! : )

Undrar hur Emms har de i utlandet.... Hoppas underbart. Och undrar var hon befinner sig dessutom... Prag? Dresden? Berlin? Eller någonstans mitt emellan? Aja... Prag.. jag vill dit.. Sååå fint. Likadant Wien.. Till fjärilshuset. Åhh, Stiffelistiff, ska vi ta en weekend till Wien i jul? ; )


(Bilder från Google)

Älskpälsk, jag vill dit! Ska vi inte unna oss att åka? ; )

Pusselipuss!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej hjärtat!

Jag har haft det kanon, fullt ös hela tiden och jag har lärt mig massor. Jag sanknar dig! Kmr till pappa på söndag nästa vecka, sen kan vi träffas igen :)

2008-11-14 @ 12:40:23
URL: http://emmawesterlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0