Gaddad...

... förra tisdagen gjorde jag något som jag (nästan) aldrig kan ångra... Jag tatuerade mej!! Wow, att jag vågade. De trodde nog inte många att jag skulle göra... Men nu har jag världens finaste fjäril med texten Maktub på handleden. Och ja, jag är nöjd:)



Igår va jag hos doktorn, ytterligare en biopsi på benet tagen.. Innan de hittat vad det är kommer jag väl se sönderbombad ut på benet.. Haha! Men aja... ont gör de iallafall.. så här dagen efter.

Salongen flyter på, jag är glad för varje kund som går in genom dörren och gör mitt bästa! Jag är så jäkla glad att jag vågade ta steget... även om jag hellre velat göra det utan ett banklån. Men nu är det som det är, och jag är stolt över det! Hairshape by MCK är trots allt mitt, med lite hjälp från här och där!!:)

Mycket händer i mitt liv just nu, men jag kan inte riktigt sätta fingret på vad... så ja... Jag har det bra helt enkelt..

2 månader till Italien, åhh, va jag längtar.

Emma. Tack för all hjälp. Dennis. Haha, du får mej att skratta. Ni andra... tack för att ni finns!

Och Skinner, Grattis till körkortet!! : )

Kram Marie Stenbeck

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg tatuering!

2011-12-03 @ 20:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0