Så var julen över...

Ojojoj vad tiden bara springer iväg!

Lillejulafton är firad, likaså julafton.. och dessutom har jag hunnit med både universeum och jobb i två dagar nu...

Efter en lång dags jobb på lillejulafton så styrde jag åter bilen mot hörby och hämtade upp min älskade Stefan! Vidare hem till mamma och pappa för att äta lite julbord och öppna julklappar. Julfirning med Stiffelistiff helt enkelt! : ) Nervös som jag var över alla julklappar så väntade jag spänt på julklappsöppningen... Mamma och pappa blev jätteglada för lapptäcket, vilket jag är glad för! : ) Som jag slitit. Och Mattias blev också glad för sina saker som han fick, mina hemmasydda kuddar, duk och fönsterduk. Kanske inte jätteroliga presenter, men nödvändiga ; )
   Av Mamma och pappa fick jag finfina kläder, och av min älskade brorsa fick jag Sjöjungfrunboxen : ) I love it!

När vi kom hem på kvällen var det dags för våra julklappar att bytas... Av Stefan fick jag min underbara duschkräm från Body Shop, och en annan duschkräm som luktar himmelskt... Och Body Butter. En väska. Och en ring! Men hold your horses, det var faktiskt ingen förlovningsring, utan bara en finfin ring som jag kan ha när jag vill.. Dock var den lite stor.. .så den får jag byta... För vill ju inte tappa ngåot som jag får av Älskpäsk... De räcker med att hjärtberlocken har försvunnit : (

Julaftonsmorgon, upp och hoppa tidigt då vi skulle köra till Göteborg runt kl 9 på morgonen... Upp till Göteborg, checkade in på hotellet... Och ut till Markus, Jessica och Valter. Stackars Jessica var så jäkla dålig, och jag tyckte så synd om henne. Vilken helvetesförkylning! På självaste julafton : ( Stackare! Jag hoppas att du mår bättre nu! Julfirning med en underbart söt pepparkaksgubbe vid namn Valter...God julmat. Härligt sällskap. Jultomte. Och ett besök på en vacker kyrkogård för att säga god jul till lilla My!

Hotellfrukost på juldagen, mums! Sen bestämde vi oss för att åka till universeum, så jag, Mattias, Mamma, Markus och Valter begav oss dit! Sååå mysigt! Valter var så glad, och finns det något bättre än att se världens sötaste unge le? : ) Svar nej! : ) Efter Universeum begav vi oss hem, och återigen fick jag träffa min underbara Stefan. Myskväll i soffan, med ris á la malta och jordgubbar. Mumsfilibabba!

Så igår, då började jobb igen, men först gick jag in om S34 och fyndade en klänning på rean.,. Som jag kan ha till vardags.. Kul!! : ) Heldagsjobb och var hemma vid 19 igårkväll. Lagade mat och kollade körslaget... Sen begav vi oss till kyrkogården för att lägga blommor till Roggan.. Och till Stefans farmor och farfar. Men när vi skulle gå till Stefans farmor och farfar så fegade vi ur litegrann och fick hämta mamma så hon följde med oss. För HU vad mörkt det var!

Idag ringde klockan vid åtta, upp och göra mig iordning. För idag är det åter jobb som gäller. Slutar vid 15, sen vet jag inte riktigt vad som händer. Malmö? Eller hemmamys?

Imorgon eftermiddag kommer Jonas, Manilla och Thea på besök, ska bli jättekul! : )

En tanke jag har haft de senaste dagarna är jäkla idiot. Vilken idiot! Hur kan man göra så? Fy fanken vad du sjönk i mina ögon när jag hörde de. Du är precis som alla andra, och jag trodde att du var så bra för en som jag håller kär. Nej, fy fanken!

God fortsättning!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0