Jag gör som Anna : )

Jag lägger helt enkelt in en till lista, som jag snott från Anna... www.f860203.blogg.se



ÄRLIGHET;
Ditt äldsta hångel ?
Ojojoj... Han va nog inte så gammal... haha
Hur många har du varit riktigt kär i ? 3 st med Stiffelistiff, men aldrig som denna gången! : )
Vad tycker du om kärlek ? Fantastiskt, men skrämmande sårbart.
När kramade du någon sist och vem ? Min Honeyboney Stefan för ca 5 minuter sen : )
Saknar du någon speciell person ? Japp japp, listan är lång. Men framförallt Mormor, Siv och Robin.
Har du svårt för att bli kär ? Ja, men har lätt för att bli förälskad.
När kysste du någon sist ? Igårkväll?! Hmm..
Ångrar du det ? Absolut inte.
Är du singel ? Absolut inte, jag har min Stiffelistiff.
När fick du senast en komplimang ? Innan på salongen...
Har du hånglat med någon av samma kön ? Nej, faktiskt inte! Am I the only one?


HAR DU NÅGONSIN;
Varit medvetslös: Hmm.. nej!
Hånglat med nån riktigt ful: Jaaa... Italiano i bulgarien... Åhhh, shackey, hur kunde du tillåta de?
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll ? Mmmm.
Gjort något riktigt dumt ? Vem har inte gjort de?!
Gjort något du verkligen ångrar ? Haha... Ja, men hellre ångra ngt jag gjort än ångra ngt ogjort. : )
Varit nykter på nyårsafton ? Jaaa.. mina första 16 år.
Åkt ambulans ? Ja
Gjort nåt olagligt ? De berättar jag inte :P
Blivit polisanmäld ? Nope.
Fått din mamma att gråta ? Tyvärr någon gång förmodligen.
Slagit ner någon ? Haha, räknas myror och spindlar? De e de enda jag har kraft att slå ner.. haha
Skämts över dina föräldrar ? Säkert när jag va mindre, aldrig numer!
Skämts över dig själv ? Ja, alldeles säkert någon gång.
Sagt jag älskar dig och menat det ? Absolut.
Tagit droger ? Nej, nej, nej!

RANDOM;
Dricker du ? Ja, någon gång sådär då och då.
Vilka kläder sover du i ? Jadu...
Vad hatar du verkligen ? Hmm, spindlar, mygg, andra kryp, att vara pank, jobbiga människor med mera.
Är du ensam nu ? Nej, älsklingen är hemma.
Vill du gifta dig ? Ja, absolut! : )
Vill du ha barn ? Mmm, men vill lämna iväg dem när de är tonåringar.


SENASTE PERSONEN SOM;
Sov i din säng ?
Stiffelistiff... Men de e vår säng : )
Såg dig gråta ? Honeyboney.. eller mamma?!
Fick dig att gråta ? Jadu.. de vet jag inte riktigt.. Saknaden av mormor var det nog...
Du delade en cigg med ? Jag röker inte :P
Du gick på bio med ? Stiffelistiff, mamma och 8 juniorer.
Skällde på dig ? Oj, de vet jag inte.. de kommer jag inte ihåg. Stefan kanske? :P Fast han skäller aldrig. tihi


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU;
Gråtit ?
Nejnejnej.
Kramat någon ? Absolut!
Pussat någon ? Jajamen!
Köpt någonting ? Jappsido
Sjungit ? I bilen ja.. i all hemlighet!
Saknat någon ? Japp.


Vill ni också göra listan så uppskattar jag att få läsa vad andra skriver också! :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha du e rolig du :P

2008-12-11 @ 19:52:47
URL: http://f860203.blogg.se/
Postat av: Anonym

LÖGNARE!!!!Du tjuvrökte ju på min cigg i lördags!:)/stella

2008-12-11 @ 20:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0