Fredagkväll, och hur mycket liv har du?

Jag skriver i min blogg för att jag behöver skriva av mig, för att mina vänner eller min familj som jag inte hinner snacka med alltid ska få en uppdatering om mig och vad som händer i mitt liv. Det är upp till var och en och läsa, och jag respekterar allas åsikter.

Jag vet att jag inte är världens vackraste människa, långt därifrån, och du får gärna tycka att jag är världens fulaste, men du får gärna träda fram och säga vem du är.

"Ja du vet om Blondie, Brownie and Redhead.:
Det kvittar om du så hade snaggat håret du ser ut som fan vilket som,vissa föds fula lär dig leva med det.

IP: 85.228.194.99"

För vad har du för liv om du sitter en fredagskväll och skriver fåniga kommentarer på någon annans blogg? Ärlighet varar längst, det är iallafall vad jag lärt mig... Så tack för din åsikt : )

Pusselipuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0