En vit lögn...

...de va en vit lögn Stella... Hahaha:) officiellt är det nej... och du vet den inofficiella sanningen.. haha:)
Och Du Stella, förlåt att jag stannade hemma, men fick världens humördipp och dessutom hade jag världens fetångest med att jag inte kommit igång med min tomteverkstad här hemma... Trots allt närmar de ju sig julafton med stormsteg och jag var långt ifrån färdig innan jag började idag : ) Nu har jag istället suttit och haft tomteverkstad hela kvällen som stefan varit iväg hos dig : ) Så nu mår jag mycket bättre.. hihi!

Och visst blir man glad när en vän ringer och anförtror sina kärleksbekymmer åt sig... Bara sådär apropå... Det är så underbart härligt... Hihi! Jag blir jätteglad, även om man inte bara behöver ringa mig om kärleksbekymmer.. Haha : ) Men Hörredu, Fjunis. Det där kommer ordna sig, det kommer många många fler tåg : )

Så godnatt och sovgott kära läsare : )

Pusselipuss

Kommentarer
Postat av: Jennie (nagel ;-)

Eh hmmm... saknar en fin nagelbild... ;-)

2008-12-11 @ 23:07:19
Postat av: Anonym

Haha okej då,låt gå för denna gången:P. Helt okej, klart att det är tråkigt att du inte följde med men skönt att du fick något gjort. I går julpynka j min lägenhet. en svart och vit keramik tomte å någre små vita tomtar i en skål.Känndes som att ja låg liiite i lä jämfört med eran lägenhet så köpte en gå ull,ruffsig tyg somte idag:)//Stella

2008-12-12 @ 20:54:25
Postat av: Anonym

Kan ju inte stava. Grå,ull tygtomte.

2008-12-12 @ 20:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0