En helg i Göteborg...

... helgen har varit fantastisk... Stefan är för jäkla fin : )

I fredags hade jag tomteverkstad den större delen av kvällen, med avbrott för att göra Stiffelistiff fin i håret. Känns bra när jag närmar mig slutet av projekt 1 tycker jag : )

I lördags skulle vi köra vid åtta sa vi... en när klockan var nio var vi inte färdiga... utan svängde ut ur hörby mer vid 9.10 på morgonen... Upp till Ullared!!! Där det inhandlades både det ena och det andra... Jag handlade bland annat ett par skor till nyår... Så nu Stella, nu har jag ett par svarta högklackade...! : ) Nöjda och glada styrde vi vidare mot Göteborg... In på hotellet och checkade in... och sen vidare till Markus, Jessica och Valter. Pizzaätning och kollade åter igen på Polarexpressen med en måttligt intresserad liten herre... Han busade istället som attan med faster Marie och Stefan... : ) Trötta och utslagna var vi allihop, så vid halv tio åkte vi till hotellet och somnade ganska omgående när vi väl lagt oss tillrätta i sängen!
   Sov som stockar båda två, och då vi dragit för gardinerna var rummet helmörkt... så jag vaknade i lite panik, 10.05 igår.... Hotellfrukosten serverades ju bara till 10.30! Upp och hoppa och ner till frukostbuffén.. Stackars Stefan hann knappt vakna.. så de va mest jag som åt! : ) Tillbaka till rummet och göra oss iordning... För att bli hämtade av Markus, Jessica och Valter... Kallt var det i Göteborg igår, så det första stoppet blev att handla vars en mössa : ) Och Stefan köpte skinnhandskar... : ) Fikadags!!! Jättegod laktosfri chokladmjölk med polkagriskaka... De andra åt bagel och lussebullar, och drack apelsinsaft, caffe latte, vanlig chokladmjölk och sprite! : ) Detaljerat : ) Nästa stopp! Liseberg!!!! Åååhh, så mysigt. Åkte farfarsbilarna och kaninlandet.. haha : ) Myspys med Valter! Sen åkte vi utkikstornet och gick i tomtelandet... och lallade runder... Med vrålande magar och frusna fötter lämnade vi Liseberg för att åka och hämta mat. Pasta i olika former... mumsfilibabba!!! En trött liten Valter somnade i bilen, och vid sjusnåret på kvällen började vi vår bilresa hem igen! Tack Markus, Jessica och Valter för denna dunderhärliga helgen!

Och Tack min älskade Stefan för att du gör allt perfekt. För att du helt enkelt bara är bäst! Jag älskar dig!

Pusselipuss

Kommentarer
Postat av: Anna

Åå jag vill se bilder..hihi :)

2008-12-15 @ 14:01:49
URL: http://f860203.blogg.se/
Postat av: Jennie (nagel ;-)

Ååååh va roligt att se en massa bilder o mys :-) I like ;-) Hemsidan e suuuper fin! PUSS

2008-12-15 @ 21:23:51
Postat av: Anonym

Haha,det var på tiden tjejn:)

2008-12-15 @ 23:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0