En av mina kära vänner...

... jag fick ett livstecken av honom idag... Det är en vän, som många kanske inte förstår varför jag känner så mycket för, eftersom vi faktiskt träffades på websidorna... Japp, det stämmer, han är min internetbuddy!

128. Från MattiasSkoog till dig  (2001-01-20 21:55:05)
tja!
ok vi kan va polare!
tja då!


Detta hittade jag på websidorna för ett tag sen... Det är så här vår vänskap började... så det är alltså nästan sju år sen! Haha.. Helt otroligt!! Det är så roligt att sitta och kolla igenom vår meddelandehistorik på websidorna... För något som började som vänskap, men som blev till en liten kort förälskelse när vi träffades... och som sen blev till en innerligt underbar vänskap... Det är fantastiskt!


Bilden är lånad från Mattias Facebook... Helt fantastiskt fin bild... : )

Mattias Skoog. Du är Guld värd! Utan dig hade jag inte klarat en hel del av det jag gått igenom de senaste åren... Du har lyssnat på mig när ingen annan lyssnat, ringt mig för att kolla så jag inte är ledsen vid uppbrott från månniskor. Du är en fantastisk vän. Det är bara så synd att vi har ett långt avstånd mellan varandra, och att vi båda två har så mycket att göra om dagarna så de inte blir så långa pratstunder.... Snart får väl en av oss ta oss i kragen och besöka den andra!

Nej, nu ska jag jobba vidare. Blev bara så glad av livstecknet! : )
Pusselipuss

Kommentarer
Postat av: Anna

Va härligt! Sådana vänner finns det inte många av..

2008-12-02 @ 17:45:23
URL: http://f860203.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0