Emma kommer på besök! : )

Ooooohh, jag längtar! : ) Om lite drygt en timme kommer hon... Tihi. De ska bli jättekul. Hihi! : )


 


och idag när jag kollade igenom datorn hittade jag dessa bilderna på damen...


Det översta är hemifrån mig på en rast i sexan... haha.. och de understa är från åttan, innan utsparken på jägers. Don't hate me darling. You're so sweet! : )

Jag stack en runda till citygross innan, mest för att handla capuccino till kunderna eftersom de va slut här, men hittade även Absolute Christmas, ett måste att ha på salongen nu till jul ju! : ) Dessutom hittade jag två julfilmer som jag absolut inte kunde motstå, Ett päron till farsa firar jul bland annat. Helt ärligt, mer jul kan de väl inte bli? : )

Igår efter jobb stack jag, Stefan och Martin iväg för att handla present till Mikael och Hanna som både fyller år denna veckan. Roligt värre när vi fick ha terapiarbete igårkväll.. Haha! Träffade Emma när vi va iväg också, Emma som gick frisör... Hon hade fått värsta drömjobbet, frisör på ett kryssningsfartyg i Karibien! Haaaalllå?! Jag vill också! : ) Haha. Hade jag inte haft Stiffelistiff och salongen hade jag ansökt på momangen... 9 månader i sträck är kanske i och för sig lite länge att vara borta : ( De hade nog inte jag klarat... Jag som är så mammig och pappig.. haha!

Nej, nu ska jag göra mej klar, har suttit med inpackning i håret nu en stund.. haha!
Pusselipuss

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, skitmajgad! Tiderna förändras och tur är väl det! :D Tack för idag, såå härligt att ses igen!

2008-12-04 @ 23:12:27
URL: http://emmawesterlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0