Dagen idag... :)

... det är härligt att ursäkten emottogs av den inblandade, och det känns verkligen riktigt skönt. Jag är såååå lättad! :) Skönt att vår bråk är över. Eller hur? :)

Idag började jag jobba en timme tidigare än vad jag brukar, därav hamnade jag bakom en bil jag kände igen på väg till salongen... Nämen, är det inte Emma?! : ) Min älskade Emma! Jo, de e de! Haha. De va roligt! : ) Jag jobbade på, snackade med spaMalin efter jobb, och plöstligt fick jag en ansiktsbehandling : ) Härligt! Sen fick jag plocka upp Lanzaleveransen... Sååå, julens erbjudande:


 - Lanza Dramatic F/X Spray
Dramatic F/x spray 99 kr! (ord. pris 169 kr!)
Shop 'til you drop! : )

Ikväll  ska jag och Stiffelistiff till Stellelistella; ) Och innan dess ska vi äta ungsgratinerad falukorv och potatismos.. Mmm.. De va längesen jag åt det kan jag säga! : )

I förrgår blev jag färdig med Stiffelistiffs julklapp... Och de andra julklapparna är nästan färdiga också... Härligt! I love it! De enda jag har kvar är Emma, Jakob och Valter... Och Arvid! : ) När jag dessutom har hittat världens bästa julklapp till Stefan så känns det ännu bättre. Hihi.

Nej, nu ska jag kolla tv.. Härligt! : )

Pusslipuss

Kommentarer
Postat av: Anna

Heheh..de åt vi igår..mums!

2008-12-11 @ 17:47:06
URL: http://f860203.blogg.se/
Postat av: Jasmin

ja vårt bråk är över / jasmin

2008-12-12 @ 08:40:26
URL: http://mammajasmin.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0