Som svar pa en kommentar....

sa nej, mitt brorsbarn var inte med i bilen nar jag korde sa fort, han flog ner till Florens och vi hamtade honom dar. Aldrig att jag skulle kort sa fort med ett barn i bilen. Sa nej, jag ar inte sa fruktansvart oansvarig som du trodde dej kunna saga till mej att jag var. Du far garna erkanna vem du ar som skrivit det, for jag uppskattar arlighet.
   och som jag skrev i inlagget, jag vantade pa dem i florens, sa om du tankt efter sa hade du forstatt att de inte akte med mej i bilen!

Nagra saker som hade gjort den hela italientiden fullandad hade varit om S varit har, och om Emma, Linda, Jake och Jessica ocksa hade joinat har nere!
   Men jag gillar laget... och havet, stranden, maten och sallskapet har nere ar inte fel.

I Miss U guys at home.

Ciao:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0