Italy... :)

Nu är jag i det underbara landet.. Italien :)
Jag har kört 80 av dem 180 milen, och kört fortare än jag någonsin kört innan... jag vågade titta på hastighetsmätaren upp till 200 km/h, sen tittade jag på vägen istället.. Hihi. Och det var väääääldigt roligt :)

Nu sitter jag i Firenze på ett hotell och väntar på min efterlängtade storebror och brorsbarn... dock tycker jag att det är tråkigt att Jessica inte kommer med... Men förstår att hon inte kan :(

Jag saknar S jättemycket... bara så att du vet.. hihi. Tack för nallen, han bevakar mej nu när du inte kan.. hihi. <3

Och Emms... och Linda... Och Jessica... I miss U! Men vi ses ju när jag kommer hem.. Eller hur?

Skönt är det att jag fick ut det mesta av mitt "skit" i torsdags, och att jag bara har möblerna kvar i lägenheten nu. Skönt är det också att jag inte ska ha mer med den människans liv. Och J, jag saknar inte dej ett jävla skit.

Vi hörs nästa gång jag sätter mej vid en dator här nere.. Hihi.

Puss M

Kommentarer
Postat av: en namne

Var ditt brorsbarn med i bilen när du körde så fort? Fruktansvärt oansvarigt isåfall.

2008-08-25 @ 21:32:25
Postat av: anonym

koooom heem snälla, jag saknar dig sötsak. puss puss

2008-08-26 @ 23:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0