Den jobbiga punkten...

... Efter en dags tänkande igår, en natt med halvångest och en förmiddag med mycket mycket mer funderande så tror jag att jag har bestämt mej. Jag vet vad jag känner, och jag vet att jag inte känner mej redo än.
   Jag trivs, löjligt nog, för bra med hur jag lever livet just nu... och än orkar jag inte med något annat.

Lördagskvällen var hur rolig som helst, jag tackar Johanna för att jag fick komma... och jag tackar Emma som drog med mej... Hihi. Dock var det inte bara utedelen som va rolig, utan även timmarna efter med fjoll med Emms. Som jag saknat det, för det är sånt som man alltid kommer minnas : )

1100 lappar delade jag ut på Höörs marknad i lördags, så hörde ni någon som sa "Hej, får jag bjuda på 100 krs rabatt på klippning?" lika många gånger, så var det mest troligt att det var jag som sa det! : ) Och tack S, för hjälpen med att klistra 1500 klisterprickar på lapparna.. haha.

Igår fick jag och Emma ett ryck, vi ville bada. Sagt och gjort, vi åkte till Ugglebadet, som vi trodde hade öppet inomhus, men icke. Väl där, kunde vi ju inte åka hem utan att ha badat, så då fick de bli utomhusbad istället.. haha. Kul va de : )

Kvällen spenderades senare hos Jessica, då både jag och Emma fick fina naglar : ) Tack tack!

Ikväll ska jag umgås med Linda, min pingla : )

Puss M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0